RSS 2.0

Godmorgon :)

Nja, om den är god vet jag inte eftersom jag har ont i vänstra sidan av ryggen, stäckte mig under tiden vi möblerade om i vardagsrummet men men jag lider inte alls lika mycket som igår kväll!
 
provade med Aloe Heat lotion för att kanske få lite lindring, det hjälpte tillsammans med 2 ipren iaf så jag kunde lägga mig i sängen och faktiskt somna igår. 
 
Vad har denna tråkiga höstdag att bjuda på då? 
Ingen aning faktiskt, men jag måste ner på stan och köpa pennor för ett projekt jag håller på med, nej det är inget ni kommer att få se för det är hemligt! 
 
Annars ska jag försöka ta mig an garderoben i sovrummet som är full av saker, annars blir det nog att spela något spel med Elicia eller något liknande. 
Vi får helt enkelt se! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback