RSS 2.0

Guldcentrum - Sälja guld?!

Satt och tänkte lite för mig själv häromdagen om jag hade guld som kunde säljas.
Lekte med tanken att om jag skulle sälja guldet jag fick ut 10000 kronor vad skulle jag göra med pengarna!
Tanken blir snabbt att köpa 2 stycken nya skrivbord för det jag har håller på att ramla isär.
Men kommer ju ha mycket pengar kvar ändå efter det. och då skulle jag nog köpa lite nya kläder för 1000-2000 kronor.
Sedan skulle jag köpa skor till både mig och dottern.
Skulle nog till och med kunna åka någonstans som en liten minisemester.

Att sälja guld är ju inte allt för svårt som jag förstår det, men det är det att kunna tjäna på det som är det roligaste.
Skulle du tillexempel kunna göra det?
Lek med tanken själv om du hade saker i guld som du inte alls behöver ha och kan få 10000 kronor för det.
Vad skulle du ha gjort för pengarna?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback