RSS 2.0

Hårfärgning

Ikväll har jag även efter förfrågning av Monica färgat hennes hår. 
Så medans jag färgade hennes hår så åt Elicia och älsklingen. 
Tur att färgen ska sitta i en stund så att jag hann äta direkt efter!
För jag var väldigt hungrig, men tänkte att färgar först så kan det sitta i under tiden jag äter.
 
Bild har jag ingen men kan säga att hon ville ha rött. och troligen så ni som har mig som vän på fb kommer nog kunna se bild på hennes hår imorn när håret har torkat ordentligt. om inte annat så säger jag åt henne att tagga mig i bilden så ser ni helt klart bilden. ni som inte har mig som vän får helt enkelt föreställa er färgen, eller så slänger jag ut ett inlägg imorn med bilden :) 
 
Nu ska jag se till så min underbara tös kommer i säng. 
 
Natti Natti önskar hon er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback