RSS 2.0

Honkydory

Jag är väldigt förtjust i stickade tröjor. Har inte alltid varit, men blev det för några vintrar sedan när jag köpte en stickad polotröja.
Jag bara älskade den. och sedan har det blivit en hel del just stickade tröjor inför vintern. riktigt mysigt.

Hunkydory har alltid haft stickat som en röd tråd i deras koncept och därför tänker jag dela med mig av ett kollage här nedför och berätta varför jag skulle välja dessa stickade tröjor.

 

1. Denna tröja tyckte jag såg otroligt mysig ut. Den är en enkel design men verkligen läcker.
2. Så fort jag såg denna så blev jag kär i den direkt. den ser verkligen så varm ut att jag skulle vilja ha den på mig NU!
3. Gillade denna med, men inte färgen riktigt. Men tyckte den var så cool med tappad maska effekten längst ner på vänster sida.
4. Bara älskar den! Den är lång och har en polo som jag är just min stil.

vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback