RSS 2.0

HP Deskjet D2360 skrivare

Jag har en hp deskjet d2360 skrivare som jag är otroligt nöjd med.
Men eftersom jag använder den så ofta så tar ofta bläckpatronerna slut vilket är väldigt irriterande.
Men har faktiskt hittat en bra sida att beställa dessa ifrån och det är handyink.com.
ett bra pris och snabb leverans.

Det jag använder min skrivare till är att skriva ut dokument som cv och personliga brev, foton som självklart tas ut på fotopapper.
och eftersom det är billigare att ta ut fotona själv via skrivaren så går det ju faktiskt åt väldigt mycket bläck.
Även mina syskonbarn har tillgång till använda min skrivare om de behöver för skolarbeten eller andra papper som de behöver ha.

Det bästa med bläckpatronerna är att de ger en bra utskrift och ger ett tydligt, proffsigt och även ett strålande resultat.
Jag är så nöjd.

Vad använder ni för skrivare? Är ni nöjda med den ni har och med priset för dina bläckpatroner?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback