RSS 2.0

Jenkler.se

Behöver du hjälp med något inom IT så tycker jag att du ska kontakta min vän Mikael Jenkler.
 
Utför han ett jobb åt dig så ser han till att du är nöjd och att det inte är halvdant. 
Han är väldigt positiv och trevlig person och undrar du något så är det ju bara att fråga. 
 
Hans företag driver även modekampanj som jag är medlem på och som är ett av Sveriges största modecommunity. 
 
Jag lovar du kommer inte att bli besviken för Micke kan man alltid lita på!!!
 
 
Om du undrar mer så tycker jag att du klickar på bilden ovan och läser vidare där :) Eller framför allt kontaktar honom om du är intresserad! :)
 
klickar du på bilden ovan så kommer du till hans sida på fb :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback