RSS 2.0

kliniskt rent golv

Nu är det kliniskt rent på golvet i både köket och hallen. Måste ha en liten paus för det är fan kämpigt att ta i för att det ska bli så rent som det är nu. 
 
Älsklingen gick för att hämta Elicia idag så jag kunde städa och fixa det som skulle fixas.. har tagit en byrå med 4 lådor och ställt bredvid vitrinskåpet i hallen för mössor, vantar, halsdukar och dylikt. 
nedersta lådan är med kattleksaker och tuggben sen chili var här samt kopplet som blev kvar här. :) 
 
smart va? då behöver Elicia inte ha hjälp med att ta ned mössan osv från hatthyllan :) 
har haft den tanken länge men sedan så tänkte jag på något annat och sedan glömde jag bort den tanken men den återkom idag när jag skulle flytta på den lilla byrån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback