RSS 2.0

Marknad

Idag så vaknade jag vid 9. och sedan blev det kaffe hos Jonas. så jag och Elicia gick dit och lät Tobbe sova. men när vi kom tillbaka vid 12.30 så sov han fortfarande.. WTF!!! upp och hoppa!! NU!!
sedan gick vi ner till marknaden. träffade på Rasmus och Eme typ direkt. Sedan en av grannarna här i huset. sedan gick vi och kollade lite och sedan in till tivolit för jag hade lovat Elicia att hon skulle få åka en karusell. Vi träffade på Nina där med familjen.  Elicia ville åka Larven. När vi står i kön så kommer en av mina kusiner gående som jag inte har sett sen förra året tror jag. :) Hennes son ville också åka Larven. 
 
Elicia åkte och sedan så såg jag att Monica hade ringt så ringde upp henne så vi bestämde att vi skulle ses vid tivolit. Monica tyckte att Elicia skulle få en ballong. Så mötte vi upp Monica och Lina. i samma veva som vi var på väg till ballongerna så möter jag på min kusin igen samt min moster. och min moster såg jag väl typ också förra året. 
Elicia valde iaf en barbapapa ballong :) bild kommer längre ner. 
Sedan gick vi för att kolla lite och då träffade vi på Ewa och Jessica samt barna. Elicia fick då åka tåget. 
 
efter det så gick vi bara förbi en stånd som sålde kokostoppar och chokladtoppar, köpte 2 av varje och knallade sedan hem. 
 
I samma veva som jag kommit hem så ringde Jonas och då fick jag följa med honom till macken med. 
Kaffe hos Jonas efteråt och sedan hem för att laga mat :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback