RSS 2.0

möblering pågår

I vardagsrummet kommer det bli annorlunda. 
Vi har flyttat runt lite idag men sen hörde Jonas av sig och frågade om vi ville komma ut till Stallarholmen och fika, självklart skulle vi äta med. så vi kollade bussen och åkte. vi tog med oss hamburgare och till det blev det pommes när vi kommit dit :) 
 
När vi gick på bussen så hade kortgrejen gått sönder så vi åkte gratis. 
Elicia var rätt rädd för Tarzan det är Jonas föräldrar stora hund :) Jättefin hund, men väldigt pussig av sig :P
 
Så blev det middag. efter middagen kaffe och lite snack. 
Vi planerade att åka hem med 19.15 bussen och gick i samma veva som Jonas skulle gå till Jani, så vi gick förbi där en sväng och jag fick prova på en as häftig grej. vet inte riktigt vad det heter men det är typ glasögon i 3d och då fick jag åka med i en berg och dalbana och man kunde se åt alla håll och det var så jäkla häftigt! kändes riktigt äkta ju. 
sedan gick vi till bussen, åkte även hem med den bussen så resan hem blev gratis också :P ibland måste man ju bara ha tur. 
från stationen här i strängnäs och ner på stan träffade vi på 2 katter som följde efter oss en bit, sedan såg vi en katt i fönstret i ett av husen. vi handlade lite och sedan gick vi hem. på vägen hem så träffade vi på 1 katt till.. och konstigt nog så dras alla katterna till mig även fast Elicia är den som sätter sig ner på huk och lockar. 
 
Nej, dags att natta barn tror jag. hon har precis ätit en macka och ligger nu i sin puff och kollar på tv här i vardagsrummet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback