RSS 2.0

Pappa :(

Pappa, exakt nu är det 6 år sedan du somnade in!

Vet inte hur många gånger jag bara vill knappa in ditt mobilnummer för att ringa dig. Men har faktiskt sökt på det och det tillhör någon annan nu! 
 
Jag kommer aldrig att glömma dagen när de ringde från Isabella-gården och sa att du blivit sämre och att jag borde komma. Men jag hade ju magsjukan och om du hade klarat dig kändes det fel att gå upp för att smitta dig så du fick magsjukan med. Förklarade ju såklart för personen jag pratade med och ringde sedan upp din syster Karina och hon skulle åka till dig. 14.05 ringde de och gav mig orden att du hade somnat in! Under de 15-20 minutrarna hade jag redan gråtit för jag tror jag visste att du inte skulle klara dig. 
de frågade om jag var ensam men det var jag inte. 
när vi lagt på så ringde jag upp Karina igen och berättade vad som hänt och hon började såklart gråta i telefon och klarade inte av att prata så mycket längre. 
 
Ditt barnbarn Elicia fyller 5 snart. Hon börjar bli stor tjej nu! Hon frågar om dig ofta även om sin mormor och jag har visat bilder på er och förklarat att ni inte lever längre. 
Har även förklarat när hennes hamster Troy dog och även när hennes katt Putte avlivades att dom är med er nu och att ni myser med dom och ger dom all kärlek dom behöver. 
 
Pappa, jag saknar dig och det gör så ont! 
Älskar dig pappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback