RSS 2.0

Prinsessrummet

Har du en prinsessa i ditt hem och har bestämt dig för att ordna hennes rum som hon vill ha det.
då tycker jag att du kollar in denna sida för lite tips på vad för något din lilla prinsessa behöver för det underbara prinsessrummet!
Här finns förvaring, bord och stolar, tapeter och bårder, sängar, bokhyllor, lampor och garderober

tänk dig ett rosa rum med en vägg med fototapet med Disneys prinsessor.
i ett hörn står en prinsessäng med sänghimmel, bredvid ett litet rosa bord med en söt liten lampa.
i ett annat hörn står ett lektält och bredvid det en bokhylla samt en hylla med förvaring.
mitt på golvet ligger en stor matta och på den står bord och stolar.
mot en vägg står en garderob och bredvid den står en soffa som hon kan krypa upp i för att läsa en bok kanske.

Hur låter detta för dig?
Jag skulle självklart göra det!

 

http://barnrummet.se

Kommentarer
Postat av: Ewelina

sv: hej, hur går det ut på? Med mode sidan osv? :)

Svar: modekampanj.com har ett forum där du skriver om allt inom mode, smycken osv.Där kan du dela med dig av dina tips!
men gå in och kolla sidan och se om det är något för dig. Vi behöver fler medlemmar hela tiden som vill skriva om mode. :)
säg till så mailar jag vip koden till dig :)
Krissi

2013-10-07 @ 18:50:56
URL: http://ewelina.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback