RSS 2.0

sponsrad video- Carina Berg

 

 

Carina Berg har ju startat en talkshow som heter Bergs bärbara talkshow.
Där hon valt noggrant valt ut en publik som ska följa med henne för att söka upp kändisar i deras vardagsmiljö.
Talkshowen kommer vara mycket färgglad och är full av upptåg, inslag och oväntade svängar.

Jag har alltid gillat programmen som Carina Berg är med i, men detta är något enastående.
Jag gillar verkligen biten med att man får följa med och se vad kändisarna gör när de inte håller på med just det dom är kända för.
Vissa är ju artister, andra håller på med sport eller är skådespelare.

 

De avsnitt jag sett har jag haft väldigt kul åt, har skrattat en hel del och jag tycker faktiskt att har du inte sett det så tycker jag att du borde se det!
För jag tror du kommer skratta lika mycket som jag

 

Detta är ett sponsrat inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback