RSS 2.0

stackars barn

Natten till idag var inte alls rolig. Elicia somnade runt 22.30 igår kväll och vaknade sedan vid 01.30 ungefär och höll sig vaken, jag var inne hos henne så många gånger för att säga att hon skulle sova. men det ville hon inte.
hon saknade Putte och så kom det en del tårar och så fortsatt de till i morse vid kl 6-6.30 då hon somnade igen. när kl ringde kl 7 så låg hon och sov bredvid mig. så jag stängde bara av och vi sov vidare. när jag sedan vaknade vid kl 9 så ringde jag dagis och förklarade att vi tagit bort Putte och att Elicia sovit dåligt under natten och behövde vara hemma en dag för att smälta allt med Putte. men hon ville ju så gärna gå till dagis men det var nog det bästa med att ha henne hemma. 
 
Hon har varit dämpad som tusan idag men det kanske inte är så konstigt med tanke på igår. Putte var liksom hennes katt och nu finns han inte kvar. 
Får se hur hon sover i natt och om hon klarar av att gå till dagis imorn. det återstår och se. 
har varit en soft dag idag iaf. 
men jag är så grymt trött.. men det kanske inte är så konstigt, för när hon vaknade i natt så hade jag inte somnat och då inte få sova förrän vid halv 7 på morgonen tog på krafterna. hon har bara sovit en liten stund idag på dagen 2 timmars sömn är ingen höjdare kan jag lova. 
 
Min fina lilla prinsessa på en sten för ett antal veckor sedan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback