RSS 2.0

städ och tvättdag

vaknade kl 11.
blev en kaffe hos Jonas och Johanna och lite snack. 
sedan hem och sätta sig vid datorn en liten stund för att sedan ta itu med städning och att diska. 
 
tvättade bort 2 ikea påsar idag också. vilket var skönt. mest Elicias kläder och handdukar. :P 
 
tydligen så använder inte jag några kläder.. haha. eller så kan det nog vara så att jag inte lägger mina kläder i tvättkorgen utan lägger dom någon annanstans :P och då hittar jag dom troligen inte! suck!!
 
det har varit en bra dag iaf. Elicia är frisk igen. hon har ju haft feber hela veckan från och till. och igår låg hon typ hela dagen. men idag feberfri och glad och busig igen :) 
 
 
nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag ska sova :) natti natti gott folk :)
 
bjuder på en gammal bild på min lilla tös som jag hittade bland min systerdotter Malins bilder på FB! :) 
många år sedan!! Herregud vad tiden går fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback