RSS 2.0

Svenska spel Video

Alla kan vinna på svenska spel!
Vad skulle du göra med pengar om du vann drömvinsten?
bygga ett hus som liknar Thomas Ravelli? Eller kanske någon annan kändis inom sporten?

 

 

Inget är ju omöjligt när man har vunnit så mycket pengar, eller hur?
Själv skulle jag åka jorden runt och besöka alla städer och länder som jag vill besöka.
Köpa mig en snygg bil, bygga ett hus men inte som liknar någon kändis utan ett hus som jag har i mitt egna huvud, vet ju hur jag vill ha det. 
Jag har spelat ett par gånger men har hittills inte haft den turen att vinna drömvinsten men det händer säkert!
Skulle jag bygga ett hus som ser ut som Thomas Ravelli så skulle jag åtminstone se till så att taket funkar som det ska! för att få mås bajs på mig när jag kollar på tv vill jag nog inte!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback