RSS 2.0

Tossan som fotomodell :)

Idag så blev det att vi tog en promenad med planerad fotografering med Mia och hunden Tossan :)
Blev många fina bilder och jag kommer bjuda på några samt några på Elicia som också ville vara med lite i fokus och så fick det bli :)
 
Några kort när hon sitter
Bus och lek :)
Kortet över här ville absolut vara vänt sådär. har försökt att få det rättvänt men det vägrar. 
 
dansar lite
glad tjej
Tossan stod på stenen först och sedan ville Elicia :)
får jag godis matte?!
Elicia fick även gå med henne i koppel
nyfiken på vad Tobbe har i handen
Är jag söt eller??
 
Ja, jag måste säga att bilderna blev kanon och vi ska även göra en fotografering när snön har kommit, för Tossan älskar tydligen snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback