RSS 2.0

trött är bara förnamnet

Idag är jag riktigt trött.. just därför går jag inte och lägger mig i sängen.
Satte mig här just för att jag inte ska somna. då går jag hellre och lägger mig tidigare ikväll.. somnade väl runt 2 i natt och det har satt sina spår. det är inte direkt första natten som jag är vaken så länge. Vet inte riktigt varför jag inte kan sova. för det är ju knappast fullmånen som bråkar med mig sömn nu när den inte ens är full längre. 
 
Vad händer idag då?
Jag kanske ska hämta Wilma och Tindra från dagis och ha dom ett par timmar. Jonas är iväg och Johanna ska på möte. 
Ikväll kl 18 ska jag befinna mig på Elicias dagis för föräldramöte. 
Annars är inte så mycket mer planerat idag vad jag vet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback