RSS 2.0

Bus, natur och bullar

lämnade Elicia på dagis imorse och sedan gick jag hem.. eftersom jag nu är arbetslös igen så kommer jag ha mer tid till att fotografera, för att söka jobb kan jag ju inte göra 24 timmar om dygnet ;) 
 
väl hemma så blev det dator en stund med att spela lite och fixa lite saker på arbetsförmedlingens hemsida och sedan även svara på lite på obesvarade inlägg på denna sida:
 
 
 
kl 13 ringde jag lönekontoret och efter det tog jag med kameran och gick mot dagis.. :)
tog denna påväg mot vasavallen. skulle dit och plocka upp Älsklingen på vägen. Han hade varit och kört lite fotboll.
långbergs skogen
min söta unge!! 
Kramkalas
Sötis
domkyrkan
älsklingens och min skugga ;)
massa bus på gräsmattan
några bär.
 
vi var hos Jonas och Johanna en stund och då tog jag kort på Wilma och Tindra
Wilma
Tindra
 

Bullbak på kvällen :)
 
 
 
Påsen i mitten är med strösocker på annars pärlsocker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback