RSS 2.0

Fotbolls SM i Etuna

Första bilden för dagen från busshållplatsen i Strängnäs :)
 
Bussresan från strängnäs till Etuna gick galant förutom att busschauffören missade vart vi skulle av, men det löste sig. jag sa åt fanskapet att stanna ;) 
 
mötte upp älsklingens lag och det blev många bra bilder på fotbollen idag.. 
kommer inte lägga upp alla men många är det iaf :) 
 
Älsklingen spelar i Täby så att ni vet det.. 
 
Första matchen slutade 3-0 mellan Täby och Kungsbacka :) 
Täby IF :)
Jockes inkast
Pontus.. Gillade den minen :P
Min älskade fick vara målvakt under hela dagen :)

Mellan Matcherna
Jocke och Pontus
Elicia
Martin (Blomman)
Pontus
Jocke, Elicia och Blomman
Jag :)
Elicia försöker fånga bollen av Pontus och Blomman
Älskling ♥
Älskling och Elicia ♥
Charmtrollet 
Andra matchen slutade 2-3 mellan Täby och AIK. :(
 
Elicia hejjade främst på Tobbe, Pontus och Jocke. Men hon hade en förkärlek till Pontus hela dagen :P

Jag och Elicia åkte hem med bussen och älsklingen stannade kvar med laget då de har match imorn med. 
Väl hemma gick jag och Elicia över till Jonas och Johanna för lek och kaffe och massa snack såklart. 
 
När vi kommit hem helt blev det inte mycket bråk utan Elicia somnade ovaggad och jag tror att det är mycket för att hon busat så enormt mycket idag. 
Nu ska jag slänga mig i sängen för att sova :) 
Godnatt folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback