RSS 2.0

Sov gott Putte!

Idag så ringde jag veterinären för att Putte blivit gul i huden, han hade magrat och varken ätit eller druckit något som jag sett. Det blev en tid för att låta honom ta en resa till himlen.
 
så 15.15 var tiden och 15.30 så somnade han in. Min lilla älskling!
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. 
Kommer ihåg när jag la ner tid på dig och dina 2 syskon samt din mor på katthemmet. för att ni skulle känna tillit för människor då ni var födda ute i naturen och inte haft närheten av människor. 
Jag fattade snabbt tycke för dig när jag första gången hörde dig spinna när jag tog i dig och då hade jag stått ut med MÅNGA klösmärken och rivsår.

Du kom hem till mig och blev en helt annan katt sedan. du var framme mer och mer och du älskade mig. 
När jag en dag kom hem med Elicia så var det du som låg och vaktade henne i hennes säng. Du lät henne bära på dig utan att gnälla. du kelade med henne och lekte. 
 
Du var en katt som verkligen var älskad här hemma. 
Elicia saknar dig massor och kommer nog alltid att göra. 
Du hann bara bli 7 år. 
Jag älskar dig min lilla Putte och du kommer alltid vara saknad. 
Men nu är du på ett bättre ställe och slipper lida.. 
 
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback