RSS 2.0

Härlig dag

Idag vaknade jag vid 9 tiden när alarmet startade. Jag låg kvar en stund och hörde att Elicia satt vid datorn. Hon har en tendens att prata med sig själv då :P
 
Monica ringde och frågade vad vi gjorde och om vi hade lust att gå till badhuset. 
Ja, varför inte. Jag fixade frukost och vi åt lite och sedan packade jag allt och vi gick. 
Träffade Monica utanför lidl och gick in och handlade för att ha både fika och lunch med oss. 
 
Först blev det bad i mellersta bassängen (barnbassäng med ruschkana) när vi badat ett tag så gick vi upp och satte oss och åt potatissallad med skinka/rostbiff. köpte båda då jag vet att Elicia inte är så mycket för rostbiff. Men hon åt bara upp skinkan och ville sedan bada igen :P så hon badade i bebisbassängen. Sedan tog vi en fika med kakor, juice och donuts. Jag köpte en kaffe. 
 
När Elicia sprungit fram och tillbaka mellan mellesta och bebisbassängen så tog vi med henne ner till stora bassängen. Ja, Jag kan ju bara säga att hon tyckte det var läskigt ett tag men sedan så satt hon på en madrass och åkte på den till den djupaste delen i bassängen. Vi har även lärt henne att hon flyter när hon har en såndär flytgrej runt magen och hon klarar faktiskt av att ta flera simtag på egen hand. 
Jag tog mig lite egentid till att simma några längder med. var faktiskt riktigt skönt. 
Vi tog oss upp från badandet kl 14.45 för att hinna med att duscha och allt sådant innan de stängde. 
 
Sedan blev det ner till stan och handla bröd och lite godis för att ha något att mumsa på till fångarna på fortet.
 
En helt underbar dag som bara flöt förbi.  
Elicia har nu somnat och hon sover i min säng. Nattade henne i sin säng, men hon förflyttade sig ganska tyst så jag trodde bara att hon varit upp för att öppna sin dörr lite mer, men då låg hon alltså i min säng. :) 
 
Nu blir det läsa en stund innan sängen. 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback