RSS 2.0

lekparken = fixas

Den 27 juli var jag i lekparken med Elicia och även Johanna och hennes tjejer..
Jag tog kort på detta då
 
Ser ni något fel?
 
Det gjorde jag helt klart.. 2 fel faktiskt!
för det första så är det en massa grus på mattan och för det andra så var det 2 bitar som inte satt fast. 
Under tiden som jag satt på bänken så ramlade först Elicia över mattan som inte var i samma höjd som resten av mattan där.. och när hon väl gungade så kom det 3 barn till och ramlade på allt grus som ligger där.. 
så jag tog korten och kände att jag måste kontakta rätt person som har med lekparken och lekutrustningen att göra. 
 
 
Mailade dom några dagar senare då jag inte fick in bilderna på datorn, så fick leta efter mailadress till vad jag trodde var rätt och skicka mailet via mobilen.. 
Skickade även med att jag tyckte att linbanan var i dåligt skick. 
 
1. Jag fick svar från en man som skulle skicka mailet vidare till rätt person den 6 augusti. 
2. Jag fick svar från rätt man att de skulle titta över det och han tackade för informationen! 
 
Igår kväll tog jag och sambon en promenad och gick faktiskt förbi lekparken och linbanegungan (eller vad det heter) var borta och gruset var borta och mattan satt på plats.. Alltså tog de mailet på allvar om att strängnäs barn faktiskt kan råka illa ut om inte lekutrustningen är ordentlig! Skönt!
 
Kände bara att det kändes så fel att se dessa barn ramla på gruset som inte ens ska vara där och att linbanan inte var i ett skick som funkade! Hoppas att linbanegungan kommer tillbaka snart då Elicia ÄLSKAR att åka den! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback