RSS 2.0

Massa mys

Idag åkte älsklingen upp till stockholm för att hjälpa sin mamma. Så vi lämnade Elicia tillsammans i morse och sedan så gick vi till stationen. höll honom sällskap tills tåget kom. 
 
efter det så gick jag hem till Jonas och Johanna på kaffe..
Gick hem en sväng och käkade en macka och sedan knallade jag och Johanna ner till stan. Jag skulle handla hem lite och alltid trevligt med sällskap! Sen hämtade vi Elicia och gick hemåt. 
 
Efter att Wilma och Tindra blivit hämtade så gick vi över dit en stund och sedan hem för att laga mat och äta.. 
Elicia ville ju så gärna hjälpa till och skära salladen och det gick hon göra.. här tomater
 
 
Vi åt pizza med grönsaker och det var riktigt gott. :) Vi åt i vardagsrummet och kollade på den lilla sjöjungfrun. Lyxa till det får man göra ibland ;)
 
När hon låg i badkaret så fick jag ju lov att ropa upp henne så hon kunde se regnbågen. 
 
 
Den är ju verkligen vacker. Nu sover hon sött i sin säng och jag ska snart sätta mig och läsa.. Eller sova kanske. jag är så sjukt trött.. fattar dock inte varför :P 
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback