RSS 2.0

Enköping idag

Lämnade elicia i skolan och gick sedan hem. Fixade klart presenten till Sarah och sedan tog jag bussen till Enköping.  Full buss en hållplats sedan så blev det tomt i bussen typ. 
Gick runt och kollade lite i affärer eftersom Sarah inte öppnade butiken före 11. Sen då gick jag till hennes butik. Fick ju träffa söta Elias med och även gosa lite. Så söt liten kille. 
Fick mata honom med och självklart skulle han ju spy över mig också. Haha! 
På Sarahs lunch gick vi och handlade lite och sedan så åt vi i butiken. 
Var riktigt kul och träffa Sarah och även lilla Elias. Han var så liten och så söt! Lilla bebisen! 

Här kommer bilder på Sarahs present jag gjort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback