RSS 2.0

Chili och Nore åkte hem

Gick över till Jonas och Johanna på förmiddagen med Elicia så hon fick leka med Wilma. 
De lekte riktigt bra tills något hände och Elicia slog till Wilma på kinden (säger hon själv) och Wilma bet henne i handen. Dock fanns det bitmärken på Wilmas kind så vi är lite fundersamma faktiskt vad som egentligen hände. 
 
Elicia blev så ledsen idag när hon fick reda på att Chili och Nore skulle åka hem. 
bilden är tagen i torsdags
 
Men vi följde iaf med till tåget och Elicia var väldigt depp. 
Men eftersom vi träffade Rasmus på tågstationen så blev hon ju gladare. :P
 
Dock var hon pain in the as på väg hem sedan. Ville att jag skulle bära henne, frös om fötterna, osv osv.. försökte med allt för att slippa gå. Men säger som jag sa till Rasmus billigare att gå än att ta bussen hem :)
Väl hemma lagades det mat och sedan gick jag över på en snabb kaffe hos Jonas och Johanna.
När jag kom hem satt Elicia i badkaret och badade för att vara fin imorgon när hon ska till dagis :) 
 
Hoppis tyckte nog att det var skönt att Chili åkte hem. Han har ju inte kunnat vara i vardagsrummet när Chili varit här och det första han gjorde när jag satte mig i soffan var att komma upp och gosa massa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback