RSS 2.0

SNÖ oväder

varit hos Jonas och Johanna på kaffe innan Jonas hämta barna. 
Sedan var det att vara hemma, hitta på något med Elicia. 
Sedan middag och Monica hörde av sig och frågade om jag ville följa med henne till stan för hon ville inte gå till bolaget själv. 
Elicia ville ju följa med, men ICKE! När det gäller barn och alkohol så finns det ingen tanke som jag någonsin kommer ha att ta med henne dit! Hon fick stanna hemma med älsklingen och spela data istället :D 
 
Jag gick ut och mötte Monica utanför och vi började gå, men Fy bubblan vilket väder. det snöade VÄLDIGT mycket och vi såg nog ut som 2 snögubbar när vi kom ner till stan. 
Monica handlade det hon skulle och sedan gick vi även till ica och lidl. :) 
innan vi gick hemåt för att än en gång likna snögubbar när vi kom hem till mig :P
 
(bilden är tagen)
 
Elicia somnade relativt sent idag. Men sedan blev det mys i soffan med film och lilla Hoppis tyckte det var otroligt mys att ligga i soffan med filten runt sig. låg där i säkert 1h innan det troligen blev för varmt och han hoppade ner. Eller så kanske det berodde på att han var hungrig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback