RSS 2.0

stress, ont.

i morse vaknade jag till och skulle kolla vad kl var och insåg att den inte låg bredvid mig. men Elicia låg bredvid istället och lekte med den.
hade alltså klurat ut lösenordet och stängt av varje alarm.
kollar på kl och ser att den är 5 i halv 9. stressa på mig kläder, Elicia på med kläder och gå till bussen för att åka till dagis.

tog bussen hem igen. var över till Jonas på kaffe. hem och fixa lite och sedan åkte jag bussen för att hämta hem Elicia med.

känner verkligen att jag har stressat. har ont i övre delen av ryggen och skulderbladen.

älsklingen gick iväg till macken och köpte värktabletter och kommer hem med en röd ros också <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback