RSS 2.0

VA FAN!!

Gommen är fortfarande helt väck. Illa! Hon körde nog in bedövningen i en nerv. Nåja, får väl vänta veckan ut för att se om det släpper!
 
Idag så kom Elicia upp vid 5 tiden och ville sova hos mig. Men eftersom hon är en sådan tös som absolut inte kan ligga stilla så följde med henne in till sig och jag tror hon somnade om. Sen kom hon in till mig igen och då fick hon ligga hos mig en stund. Vi gick upp halv 8 och hon åt frukost och klädde sig och sedan gick vi mot dagis vid 8.25. 
 
När hon var lämnad så ringde jag Jonas, men han svara inte. sen ringde han upp och då fick han minsann bjuda på kaffe :P 
 
Var där några timmar. Gick hem gjorde lite på datorn och hämtade sedan Elicia.
 
Elicia blev riktigt sur på mig för att jag hämtade henne innan Mellis. men det har jag ju gjort i några månader nu :P 
Men men, så kan det vara. 
Fick med henne, gick ner till stan och handlade lite åt Johanna och sedan så gick vi hem till dom på kaffe och barna fick leka lite. inte för att de blev mycket lek, de satt i soffan och kollade på film nästan hela tiden. 
 
Nu sitter jag här och Elicia är i sitt rum. hon ska ju sova nu men vägrar förstå det. fast hon typ varit vaken sen tidigt imorse. 
Jag sitter iaf och gäspar så jag tror jag fått in rätt dygnsrytm igen :) SKÖNT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback