RSS 2.0

Biokväll

Tobbe fick ju 2 biobiljetter i julklapp av min faster. så det blev bio idag. 
Först mat och sedan bio. perfekt när man är barnledig :)
 
första filmen så använde vi biobiljetterna och vi kollade på 100åringen som klev ut genom fönstret och försvann. 
Faktiskt väldigt rolig. 
 
Efter denna film blev det kisspaus :P köpa dricka och jag pratade även med min solstråle som kommer hem imorgon. och sa väldigt många gånger att hon älskade mig, lilla skruttan och berättade att hon fått nya kläder och att hon kommer hem imorn. Lilla sessan saknar mig visst ;)
sedan la jag på och filmen började.
denna gång var det Jack Ryan, shadow recruit som vi kollade på.
Även denna väldigt bra. 
Rekommenderar båda 2 starkt! 
 
Saknar min lilla söta unge nu! :) men snart är hon hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback