RSS 2.0

Bvc för synundersökning

Var ju på bvc igår med Elicia för att kolla synen och det verkar inte bättre än att hon kommer få glasögon. 
Men det är ju bra att det görs något av saken nu när hon fortfarande är liten och inte har börjat skolan ännu. 
 
Kommer det sig sedan att hon blir mobbad av en sådan sak då JÄVLAR!!! 
Vet själv att jag fick det i mellanstadiet och jag lämnade då mina hemma främst för att jag redan var mobbad i skolan och absolut inte ville göra saken värre än den var. 
Nu använder jag linser och har vägrat använda glasögon sedan jag gick i skolan. 
Hoppas bara att Elicia kommer vara lika populär som hon är nu så det inte går åt andra hållet.. 
 
Men se på hennes idol tex Danny (gör ju tillåmed reklam för just glasögon)
 
Men ska få hemskickat en tid för att åka till mälarsjukhuset för att göra en riktig bedömning! 
 
(bilden tagen från google)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback