RSS 2.0

Härliga dag

idag vaknade jag av att Elicia sa att det var Jonas i telefon :P haha
så det var bara att stiga upp och typ klä på sig för att gå över på kaffe.. :) skönt med såna grannar som har kaffet typ klart när man vaknar. 
Var där en stund och sedan skulle Johanna iväg så jag ringde över Tobbe och Elicia. vi var där många timmar och sen gick Tobbe ner till stan och handlade hem lite mat och sådant som behövdes :) 
 
Jag och Elicia var kvar. när Tobbe kom hem från stan så tog han med Elicia hem och jag stannade kvar där ett tag till, just för att kunna passa tjejerna när Jonas gick ut med hunden :) 
 
satt en stund med dom i soffan medans de åt godis och sedan var det bara att göra dom klara för sängen och Jonas natta dom. 
När Johanna kom hem så traskade jag hem för att äta middag och ha myskväll med lilla familjen. Vi kollade på Lejonkungen och åt popcorn och drack lite limedricka. :) 

Yes, efter colan som Elicia fick igår så har jag faktiskt bestämt att hon inte ska dricka det förutom om vi äter ute eller om vi kör pizza hemma. Annars får det bli mjölk, vatten, saft eller juice. Många gånger väljer hon faktiskt mjölk eller vatten :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback