RSS 2.0

Tandvärk

Tandvärk hela natten vilket ledde till att kallt vatten var det enda som hjälpte så några timmars sömn blev ju inte i natt.. sov väl 2 timmar i går kväll men annars så fick jag lov att vara vaken hela natten. 
 
ringde tandläkaren direkt i morse och fick tid idag. Att lämna Elicia på dagis hoppade jag över för jag hade aldrig klarat av smärtan i munnen till och från dagis och sedan tillbaka hela vägen för att gå till tandläkaren. 
 
Ringde dagis men kom inte fram. får säga det till dom imorn när jag kommer till dagis efter bvc med Elicia :D 
 
När jag kom till tandläkaren så fick jag vänta då jag fick en akuttid. och när jag väl kommer in på rummet togs det bilder på den sidan jag hade ont. och sedan blev det bedövning och jag trodde jag skulle somna på plats. så jävla trött. så ikväll kommer jag sova som en prinsessa.. 
 
nu ska jag ta hand om nattningen och sedan blir det lite spel innan sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback