RSS 2.0

Trötthet och stressdag

I natt var allt helt värdelöst. Elicia vaknade runt 1.20 som hon brukar om hon inte somnar senare än 20.
men hon somnade nog om rätt snabbt efter att jag varit in till henne. 
 
jag somnade, var uppe igen 7.30. frågade Elicia om hon skulle ha frukost och den brukar hon äta ca 7.45. men denna morgon ville hon inte ha. 
kl 8.15 ville hon helt plötsligt ha frukost. så det var bara att ge henne en skål med flingor och yoghurt. 
8.30 brukar vi gå hemifrån men inte denna morgon. utan 8.40 lämnade vi lägenheten. 
9.20 anlände vi till dagis efter mycket tjafs om att hon inte orkade gå, jag skulle bära henne osv och 9.30 lämnade jag sedan dagis efter en massa pussar och kramar. 
 
9.40 var jag framme och 10 blev de möte. mötet var relativt givande. (kommer berätta senare, när jag har alla papper framför mig) 
 
10.20 mötet avslutat och jag går ner till stan för att ta mig en kaffe för det behövde jag verkligen!
sedan hem och glo tv en stund för att sedan dra med mig älsklingen och hämta Elicia på dagis. 
OMG säger jag bara. hela vägen hem var det gnäll och tjat om att jag skulle bära henne och att hon inte orkade gå osv. 
 
hon somnade ovaggad ikväll helt klart. :P
 
Köpte mig en ny tändare idag. snygg va?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback