RSS 2.0

AAAH, Galen!!

Jag håller ärligt på att bli galen.. Elicia är så grymt elak nu och har varit i några dagar.. Förstår inte.. sparkas, slåss och spottar. Har sagt ifrån så många gånger men hon verkar inte alls ta det man säger på allvar! Jag blir helt klart knäpp på ungen snart!.
Men det är väl 6 årstrotsen som har kommit förståss.. Hoppas den går över snabbt för detta kommer bli kämpigt! 
 
Idag har vi haft Wilma här en stund och dom har lekt jättefint. När Wilma sedan skulle hem så följde jag och Elicia med för jag skulle ta en kopp kaffe. 
Men då var det bara bråk hela tiden. När jag och Elicia sedan gick hem så var Elicia elak igen och började sparkas och slåss. 
 
Johanna ringde och frågade om vi ville följa med ut en sväng och vi gjorde det så Elicia kanske skulle lugna sig! 
 
 
 
 
Nu ska vi äta middag och sedan ska fan Elicia i säng.. för nu har jag tröttnat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback