RSS 2.0

Anna och Jesper

Idag så vaknade jag tidigt, redan kl 7 och kände mig utvilad. Skönt! Men låg kvar i sängen för Elicia ännu inte vaknat. Men hon var uppe 30 min senare. 
 
Hon frågade om hon fick låna min mobil för att spela och ja det fick hon också. 
Så när Monica ringde så hade jag ingen aning liksom. 
 
Jag och Elicia knallade neråt stan runt halv 11 för att vänta in Monica först och sedan Anna och Jesper. 
Har inte träffat Anna på 12 år ungefär så det var kanske dags att göra det :P 
 
De kom paddlande från Lindesberg och är på väg till Trosa. 
Så mötte vi dom och det blev en glass på slagsta. 
 
 
Senare så gick dom för att äta och sedan paddla vidare. och vi gick för att bada med Johanna och barna. 
Var på stranden ett tag och jag Monica och Tobbe som dykt upp lite tidigare satt på stranden tillsammans med Wilma och Tindra som inte badade speciellt mycket. Medans Johanna och Elicia badade som sjutton! Lika bra det kanske. 
 
Hemåt så blev det kaffe hos Johanna och sedan hem för att laga mat. Efter maten ner till stan och handla och sedan till badstranden igen en stund. :) 
 
En underbart varm och skön dag och det var inte speciellt kallt i vattnet. Men jag vägrar bada! 

Satt föresten och kollade runt lite på Fb nu på kvällen och hittade denna häftiga badgrej 
Snacka om soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback