RSS 2.0

gnälliga unge

Gick upp ur sängen vid kvart över 10 idag eftersom svärmor ändå var här och hon var ju uppe redan vid 8 :) 
Så Elicia hade ätit frukost och allt redan när vi gick upp. 

Älsklingen och svärmor gick härifrån runt kvart över 11 för att fixa en sak och för att sedan gå till tåget. 
Monica ringde och frågade om jag ville följa med henne. 
Sedan ner till stan för att Monica skulle hämta ut sina p-piller och sedan så skulle vi handla. Älsklingen var då på arbetsförmedlingen och skrev in sig. 
 
Vi gick in i nya godisbutiken oherregud vad det fanns godis och jag hittade mina favoriter :) 
Men usch vad gnällig Elicia var efter det.. Ville inte handla utan vänta på Tobbe. Följa med Johanna hem eftersom vi träffat henne på Apoteket.. Det var precis som om hela världen hade gått sönder i Elicias värld.. 
Efter att vi handlat så gick vi till Café trädgårn och åt mellis. 
Så efter det blev Elicia som en helt ny tjej.. Tänk om hon bara hade sagt något om att hon var hungrig från början så hade vi ju löst problemet redan då.. 
 
sedan blev det biblioteket och låna lite böcker så Elicia får några andra böcker lästa på kvällen som godnattsaga.. de vi har hemma som är hennes har vi läst 20000000 gånger och då tänkte jag att hon troligen skulle gilla att höra något annat :) 
 
Nu sover hon iaf efter att älsklingen läst saga.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback