RSS 2.0

Lång dag - mat och bad

Idag så var vi hemma istort sätt hela förmiddagen. Eller till 16 tiden iaf. för sedan gick vi över till Monica, Kenneth och Marcus. Där käkade vi mat  - pommes och lövbiff. riktigt gott. vi var där ett tag och sedan tog vi med en resårmadrass hem så Elicia fick sig en ordentlig säng istället för växasängen som var så förstörd. 
 
Men vi packade med oss handdukar och grejer och gick ner till stranden. Elicia kom i först.. Sedan var det Monica, Marcus och Tobbe. I samma veva som Monica skulle gå i via stegen så böjer sig Elicia för att blöta händerna i vattnet och trillar i. Utan armpuffar.. Tur att Monica var precis bredvid. annars hade det kanske gått åt skogen.. 
 
Sedan kom hon upp till mig på stranden och ville inte alls bada mer. Men jag fick henne att bada mer iaf. För jag tog mig i vattnet just för hennes skull! Vill ju inte att hon ska bli rädd för vatten. 
 
Vi gick iaf hemåt kl 20. och när vi kom hem hem så var det bara att fixa Elicias säng. Sedan sagoläsning och till slut somnade hon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback