RSS 2.0

Lekpark - Karina - Marcus

Idag blev en relativt lång och härlig idag.. :)
 
Först så var jag, Elicia och Tobbe med Jonas, Johanna och tjejerna nere i lekparken. Vi tog sällskap för dom skulle ner till lekparken en stund och vi skulle ändå iväg mot Karina som jag hade ringt och kollat så det var okej. :)

Så var i lekparken en stund och sedan gick Jonas och hans familj till Lidl för att handla och vi gick ut till Karina. 
Hos Karina så blev det fika med kaffe/saft och rabarberpaj med vaniljsås. Så supergott, det har hundra år sedan jag åt det sist känns det som :P 
Efter några timmar där så gick vi hem och lagade mat. 
 
Senare på kvällen kom Marcus över för att sova här under veckan då de ska flytta och behövde liksom sovplats :P
 
Dock blev de inga bilder. Men ibland blir det ju inga bilder tagna. Elicia gosade iaf med några av Karinas katter. 
Ska försöka ta oss ut någon dag när det är lite svalare väder så Karina kan klippa mig. Mitt hår är ett fågelbo :P Ja, det spelar ingen roll om jag borstar det och sätter upp det.. på kvällen när jag tar ut tofsen och ska borsta igen så är det fullt med tovor.. Mina toppar är totalt slitna!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback