RSS 2.0

Avslutningsfest på dagis

Lämnade Elicia på dagis som vanligt och sedan gick jag ner till stan för att handla hem fika för festen på eftermiddagen. Var hem och lämnade grejerna och sedan gick jag över till Jonas på kaffe. 
Monica ringde runt lunch och frågade om jag kunde komma ner och äta lunch med henne så det var bara att knalla hem byta skor och gå ner till stan. 
 
Åt inne på Nancys och vi tog en varsin laxsallad :) Den är ju bara så god! och jag ÄLSKAR lax. :)
gick runt och kollade lite och sedan gick vi hemåt. 
 
Jag var typ bara hem och vände. Tobbe och jag gick till dagis så vi var där till 15 och eftersom vädergudarna inte var på våran sida så fick vi vara inomhus i sporthallen. Men vi fick ändå underhållningen av en filiokus Fredrik. 
 
Med på bilderna här är hans sköldpadda Göran :P
 
Efter trollkarlsunderhållningen så gick vi och fikade på avdelningens rum. Mycket trevligt. :)
 
Elicia kommer nog sakna dagis och sina kompisar i höst men hon får helt enkelt skaffa sig nya. :) Hon kommer ju fortfarande ha de gamla kvar! 
 
Vi har ätit middag och Elicia sover tror jag. Så strax ska jag sätta mig vid tvn innan läggdags..
 
Imorn är det sista utvecklingssamtalet på dagis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback