RSS 2.0

Grattis Marcus!!!

Idag fyllde min söta systerson Marcus 16 år :)
 
Vi startade dagen tidigt här hemma för Elicia hade tagit min telefon och lekt med och sedan svarade hon när Jonas ringde vid kvart i 9 eller något sådant. :P
Nåja, jag kom upp tidigare än vanligt. men hade varit skönt och sova längre. Har verkligen en knepig sömn nu.. Kan verkligen inte somna på kvällarna. Och när jag väl somnar så är det kanske 2-4 timmar kvar innan Elicia går upp. Men hon är ju snart 6 och fixa igång tv och göra frukost klarar hon själv. så stolt mamma jag är. 
Förstår dock inte varför jag inte kan sova. Jag brukar kunna sova när som helst men det går i perioder hela tiden.. 
 
Gick iaf över till Jonas och barna och tog en kaffe och vid kvart i 10 typ så följde vi med Jonas och lämnade tjejerna på dagis och sedan så knallade vi hem för att städa.. Började med Elicias rum som brukar ta längst tid att fixa. 
Jonas hörde av sig så det blev en kaffe till där och sedan städade vi lite igen när vi kom hem. Monica kom över och Elicia fick sin ansiktsmålning som inte jag fick fixa.. 
 
Ner på stan och fixa presenter och grejer med Monica och Elicia. 
Sedan gick vi hem och lassade av maten jag hade handlat för att sedan gå över till dom för att äta tårta och fira Marcus. :) 
 
Elicias rum blev fint efter en möblering också.. Kunde inte låta bli att göra om i hennes rum.. De andra rummen går typ inte att möblera om :P hahaha
 
Grattis unge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback