RSS 2.0

Midsommarafton på Visholmen

Idag vaknade jag redan vid 4 och ingen var vaken.. Nej inte ens katten :P Han låg och sov nere vid mina fötter. 
Men han reagerade när jag väl satte mig upp.. 
Gick på toa och sedan gick jag och la mig igen. Elicia vaknade sedan runt 5 tiden och kunde såklart inte somna om så jag hörde henne hålla på med något i sitt rum. runt 6 kom hon in och frågade mig om hon fick gå upp och kolla på barnkanalen på tv och självklart fick hon göra det. 
 
Vi åt tidig lunch redan vid 11 för att hinna ner till midsommarfirandet på Visholmen. Min faster hade inte svarat på 2 dar så gav det en chans till på morgonen men hon svarade inte så jag valde att inte gå ut dit ifall det hade blivit galet. 

Vi begav oss ner till Visholmen alltså det här var det första vi såg vid burges blommor
Liten söt midsommarstång i rondellen :P
 
Vi gick och handlade lite fika och sedan gick vi ner till badet. Där satt en äldre man och spelade på dragspel. :)
 
Vi träffade Ewa, Tuva och Alva och Alva blev ju överlycklig och ville inte alls släppa taget om mig. Söta unge! :D
Midsommarstången kläddes och Ewa o.co åkte vidare till något annat ställe för att fira midsommar. Elicia blev väl lite besviken men det gick över när hon fick rida. Under tiden som hon red så reste man midsommarstången och började dansa. 
 
Först en rolig min och sedan leendet när hon väl sitter på hästryggen. 
 
 
 
Sedan dansade hon :D
 
Björnen sover var ju också en favorit :)
 
Änderna ville vara med på ett hörn de också :P hahahaha
 
Fin i sin krans :)
 
När vi kom hem så tog jag en midsommarmys med Hoppis och han fick blötmat som inte alltid står på menyn. Ja även han måste ju få lite gott till midsommar
 
 
 
Sen hittade jag en bild nu.. 
Kolla leendet på ungen när hon sitter där hon sitter
 
Innan läggdags så var det "pappamys" som gällde!
 
Vi har haft en bra dag och det har inte regnat på oss iaf.. Blåsigt har det varit men det har varit helt ok! :D
 
Glad Midsommarkväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback