RSS 2.0

Rosor till fröknarna.

Idag så gick jag inte upp ur sängen förrän vid 11... jag har varit så grymt trött på senaste tiden att jag inte alls fattar varför.. saknar något?? Nej, det tror jag inte.. För jag äter allt jag borde.. 
 
Men Elicia hade ätit frukost iaf. Tur att hon är så stor att hon klarar av det själv. 
 
Regnet bara öste ner men vi tog allt på oss kläder och knallade ner till stan och köpte små rosor i kruka och gick till dagis. Dock hade Elicia räknat lite galet så det saknades en. Men men. hoppas den fröken inte blir för ledsen. 
 
Bilden är tagen från google. 
 
Men rosorna var ju supersöta och jag tror att jag ska köpa 2 st till mig själv också. En rosa och en röd. :) Så supersöta.. 
Fröknarna och den manliga "fröken" som hon haft under åren/året blev ju jätteglada och Elicia fick många kramar. Vi ska nog ta en sväng förbi där nästa vecka för hennes "mentor" fröken var inte där utan hon hade gått hem lite tidigare. Sicken otur.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback