RSS 2.0

Sommarlov

Jag lämnade Elicia på dagis som vanligt.. Men vid 11 tiden så ringde Elicias dagisfröken och berättade att Elicia kände ett obehag och man såg på henne att hon tyckte det var jobbigt att vara på dagis.. De håller på att packa ihop allt för de ska byta lokaler om ca 2 veckor så det är grymt mycket att plocka undan. 
Men Elicia stannade ändå kvar till kvart i 2 ungefär.. 
 
Dock bestämde vi att jag någon dag nästa vecka ska gå till dagis med Elicia när dom är ute, så Elicia kan vara ute och leka med sina kompisar medans jag är där. Jag tror att det är det bästa för min lilla trollunge som inte alls gillar för stora förändringar. 
Så vi tar helt enkelt sommarlov en vecka innan det egentligen var dags för det!
 
 
Haha, visst är hon söt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback