RSS 2.0

Städdag

Idag har vi hållit på att städa.. 
Elicias rum blev ju klart igår redan men det fanns mycket leksaker i resten av lägenheten med :P 

Så blev in med lite saker i hennes rum också. Men jag tog fokuserat köket. har skurat varje skåp och diskat de som bara stått i skåpen och samlat damm :P Finns ett skåp som jag faktiskt hoppade över och det är det skåpet där jag förvarar alla glas för alkohol. :D diskar ur dom den dagen jag använder dom glasen och det är inte direkt ofta. blir oftast till nyår så använder jag champagne glasen men annars så står de bara där. får väl ta och torka ur det skåpet en annan dag för det är så grymt mycket glas i det skåpet och inget jag vill göra mig av med! 
 
 
Såhär ser iaf Elicias rum ut nu
 
 
Nu tänker jag sätta mig och mysa med älsklingen i soffan och hoppas han byter kanal.. för jag vägrar fotboll!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback