RSS 2.0

en lös tand!

dagen har varit bra som vanligt.
var på kaffe hos Jonas efter att Elicia blivit lämnad och tog en sväng ut med Texas :)
kollade lite på tv och snackade lite :)
 
tog bussen för att hämta Elicia idag och tog sedan bussen hem.
Hon blev ju nöjd för det.
 
när jag stod och lagade mat så kom Elicia in i köket och sa:
- Mamma, vet du vad?
- Nej, vad är det gumman?
- Kolla här. Visade mig att en tand var lös.
- Jag ser, ja du börjar bli stor nu.
Så fivk jag ju lov att förklara att det är en annan tand som är på väg upp där som gör att hon tappar den hon har och allt det där. Och eftersom hon har sett mjölktandsmössen och verkar tro på det så när den väl lossnat så kommer hon lägga den under kudden. ska försöka få henne att åtminstone lägga den i ett glas med vatten istället för under kudden faktiskt. blir ju betydligt lättare om hon lägger den i ett glas faktiskt än under kudden :P
 
la mig nyss i sängen och ska sova för imorn blir det att gå upp, frukost och göra sig klar för att gå till dagis med Elicia tillsammans med Monica och sedan träffa upp Johanna på tågstationen för att åka till Eskilstuna för att gå på en jobbmässa.. eller rekryteringsmässa som det faktiskt heter!
 
Är det någon fler som ska dit?
 
Nu ska jag sova! Sov så gott så hörs vi imorn alla godingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback