RSS 2.0

Hahaha... hjärta

Igår så frågade Johanna om jag kunde ta ut Texas på promenad för barna sov och hon var barnvakt :) 
Så jag tog med Elicia och gick över och tog med honom ut.. 
 
För lossnade selen ut knäppet. drog åt de igen. men sen så klarade han att ta sig ur den ändå. så gav koppel och sele till Elicia och höll koll på honom istället. 
Han satte sig och gjorde sitt och när de var klart så gick jag för att gå in med honom. Och han följde faktiskt med. plockade upp en liten pinne. men tänkte att så länge han är nöjd och faktiskt följer med så går det an. 
 
Väl inne igen så började han bita sönder pinnen ;) haha
 
var där några timmar sedan och senare hem för att äta mat :) 
Elicia somnade utan problem idag och när jag gick in till henne så låg hon såhär
 
Satt i soffan under kvällen och hade inte alls så mycket att göra utan tog fram en bok och fixade detta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback