RSS 2.0

middag utan Elicia :P

idag så gick jag upp sist ur sängen, men samtidigt så vaknade jag vid 7 i morse av att jag hade ont, så ta ipren, gå på toa och sedan gå och lägga sig igen.
sedan gick jag iaf upp runt 10 igen.
 
kollade lite på tv så Elicia kunde spela lite på datorn. Sedan blev det Wow spelande för mig.
Ragge ringde och stod utanför så snackade en stund med honom så ringde Jonas och vi gick ut och snackade vidare med Ragge en stund innan älsklingen kom hem från stan.
Gick över till Jonas och Johanna en stund på kaffe och gick hem vid 16 tiden. för att göra mat men istället för det så ringde Wiggo och ville leka med Elicia så hon åkte dit ett par timmar och åt där med. :P
 
så blev en middag för mig och Tobbe på egen hand. :P
Elicia kom hem vid halv 7 och sedan var hon vaken ett tag till innan hon somnade och då hade hon snott mitt täcke, så det var bara att ta tillbaka det när jag nyss gick till sovrummet. :P
 
imorn blir det dagis för busungen, som hon längtat att prickarna ska försvinna så hon kan gå till dagis, men nu ikväll när hon absolut inte ville gå och lägga sig så ville hon absolut inte alls gå till dagis imorn :P haha
 
nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback