RSS 2.0

Morgonen

Vaknade av en sparkbil i morse :) söta Theo och Elicia lekte! 
låg kvar i sängen men tillslut var det väl dags att gå upp. blev frukost och efter frukosten hjälpte jag Sarah. 
 
Jag höll på att packa de sista när Sarah ropar på mig och Andreas och då står Elicia i badrummet och borstar tänderna och hon har dessutom hjälpt Theo med tandkräm och han står med och borstar :P
 
 
busungar :) <3
 
senare så står Elicia och borstar Theos tänder :P
 
när vi var färdigpackade och färdiga så åkte vi med Andreas in till stan. Jag och Elicia följde med Sarah för att lämna Theo på förskolan och passade på att träffa Sarahs mamma Pia :) 
Sedan vidare till Sarahs butik. :)
 
 
Elicia provade en klänning i butiken och även den söta sommarmössan :)
 
2 bilder från butiken :)
Och Elicia med ett nytt diadem som hon verkligen tjatade om inne på HM. :P
 
Vid 15.20 tog vi bussen hemåt för att jag ska på fashion night ikväll med Monica och Elicia :)
och imorn ska Elicia till tandläkaren :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback