RSS 2.0

rekryteringsmässa i Eskilstuna

vaknade 4 av Elicia och sedan somnade hon om, men jag höll mig vaken. fanns ingen anledning för mig att försöka somna om.

kl halv 8 väckte jag henne och då skulle vi äta lite, hon ville inte ha. utan tog en kaka som Monica hade bakat dagen innan. men när hon fått i sig halva så knakade de till i munnen och hon ville inte ha mer. så Monica som jag pratade med i samma veva tog med sig lite yoghurt så Elicia fick i sig något iaf.

sedan gick vi mot dagis, lämnade Elicia och hon berättade för fröken att hon hade en lös tand.
jag och Monica gick ner till tågstationen och mötte upp Johanna. satt där och väntade på tåget.



när vi väl kom till Etuna så gick vi runt lite. jag köpte en legosats i form av ett rådjur och ett träd till Elicia och sedan så kollade vi runt lite sedan blev de lunch på McDonalds innan vi gick till mässan som öppnade 12. gick runt där ett par varv och kollade, tog lite foldrar, pennor, godis osv. skrev upp mig på en lista för rekryteringsträff på ett företag som heter VIQ. får vi se när dom ringer och om det är något för mig. :-)



när vi gått runt där i 2-3 h så gick vi in till stan igen och tog en sväng till McDonalds igen för vätskepåfyllning.
tog en sväng inne på Åhléns innan vi kl 16 gick upp till tåget för att sitta där en timme innan vi skulle åka hem.

tack för idag tjejer! grym dag och vi träffade några vi kände där! :-)

blev en kaffe hemma hos Johanna och Jonas. Tobbe och Elicia var där så efter att kaffet var slut gick vi hem för att äta middag. Elicia ligger nu och sover. jag skriver några rader här och älsklingen är på innebandyträning.

nu säger jag godnatt!
bilderna som finns i detta inlägg har Johanna tagit och båda gångerna har jag varit upptagen :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback