RSS 2.0

Rolig gubbe :)

Igår när jag och Elicia var på väg hem så såg jag en man med rullator vid en av de större stenarna vid dagis. Han satt där med hammare och skruvmejsel. och jag förstod inte alls vad han höll på med. 
så jag frågade lite försiktigt vad han gjorde. Han höll på att leta guld i stenen. 
Frågade vart han bodde någonstans, men det ville han inte alls svara på, inte heller vad han hette. 
Men guld letade han efter iaf. 
 
Så jag sa lycka till med ett leende och tog Elicia i handen och gick hemåt. Elicia sa då. mamma vad gjorde han. han letade efter guld sa jag varpå hon svarade. ja, han kommer nog hitta många guldpengar i stenen. 
 
Ringde sedan polisen på 11414 och förklarade att en man satt där ensam i skogen. De skulle kolla upp om det saknades någon man någonstans och även åka dit och kolla. 
 
Hoppas allt är väl med guldgrävaren ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback